Saturday, June 8, 2013

Si do të dukemi pas 100 mijë vitesh?





Ashtu sic tiparet tona kanë evoluuar që nga epoka e gurit, ashtu edhe do të evoluojnë në të ardhmen. Por si do të jenë tiparet 100 mijë vite më pas?

Sot masa e trurit të tonë është tre herë më e madhe se e paraardhësve tanë më të hershëm. 100 vite më vonë, cfarë do të ndryshojë? Sigurisht pjesë e pandalshme e evolucionit tonë është teknologjia.

Pasardhësit tanë pas 100 mijë vitesh do të kenë kokë më të madhe dhe masë të materies gri më të madhe. Tiparet e njerëzimit do të përcaktohen mjaft nga zhvillimi i teknologjisë. Dr. Alan Kwan një biologjist dhe studiues i genomeve në Universitetin e Uashingtonit thotë se njerëzit do të heqin dorë nga “forma natyrale” dhe do të përqafojnë “biologjinë njerëzore” duke përcaktuar vetë tiparet që do dëshirojnë.



Përcaktimet do të jenë të karakterit estetik, por edhe praktik. Prindërit do të mund të përcaktojnë për fëmijët e tyre ngjyrën e lëkurës, atë të syve, flokëve…Kwan parashikon që njerëzit do të kenë një hundë më të madhe për të marrë frymë më lehtë, ndërsa me hapat e teknologjisë së sotme, s’është fantazi të thuhet se pas 100 mijë vjetësh të gjithë do të kenë lente komunikimi në sy, ndërsa në pjesën e pasme të veshit të instaluar një pajisje për një dëgjim sa më të mirë.

/ Top Channel

SHIKO VIDEON DUKE KLIKUAR ME POSHTE